Michelle a.k.a. Aussiemies over ME/CVS!

12 May: ME/CFS Awareness Day

Voor mijn blogpost over 12 May: ME/CFS Awareness day zie: http://aussiemies.reismee.nl/reisverhaal/128347/12th-may-mecfs-awareness-day-i-need-your-help/

For my blogpost on 12 May: ME/CFS Awareness day, please go to: http://aussiemies.reismee.nl/reisverhaal/128347/12th-may-mecfs-awareness-day-i-need-your-help/

---------------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag is het ME/CFS Awareness Day. Een dag waarop aandacht wordt gevraagd voor ME/CVS. In mijn vorige 2 blogposts heb ik het er ook al over gehad. Mijn doel -60 reacties op mijn blog voor 12 mei - heb ik inmiddels gehaald en daar ben ik iedereen ZEER DANKBAAR voor!

Vandaag proberen vele ME/CVS patienten aan alles en iedereen aandacht te vragen. Op twitter proberen we om #mecfs een trending topic te maken. Ik heb inmiddels enkele bekende mensen benaderd met het volgende bericht: It's #mecfs awareness day! Help spread the word. The world needs to know about this disease! http://tinyurl.com/6gxrromPLS RT

Ikkan met blijheid en trots melden dat er - naast mijn trouwe volgers - een aantal bekende mensen/organisaties het bericht hebben ge-RT'ed (@NationalGeoNL, @Deano_lifeguard, @Milow).

Help vandaag ook nog mee en schrijf een berichtje op hyves, facebook, twitter, mail of heb het erover met vrienden, familie, collega's of bekenden! Of doneer aan de ME/CVS Stichting viahttp://herken-je-me.igive.nu/Het geld dat binnenkomt wordt gebruikt voor een docu over ME/CVS dat op tv zal worden uitgezonden. DANK! Wij - ME/CVS patienten - zijn jullie dankbaar!

Liefs,
Michelle

ps: Geinteresseerd in het interview in 'Mijn Geheim' over mijn leven met ME/CVS, maar niet in staat het magazine te kopen? Benader me dan even via mail/hyves/facebook/twitter of laat in een reactie je mailadres achter, dan zal ik je een PDF met het interview toesturen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Today it's ME/CFS Awareness Day. A day where we ask for some attention for ME/CFS. I already spoke about it in my last 2 blogspost. I've reached my goal - 60 responses before May 12th - and I'm VERY GRATEFULL to all who helped me out.

Today lots of ME/CFS patients try to raise awareness. We try to make #mecfs a trending topic on Twitter. I have tweeted famous (Dutch) people: it's #mecfs awareness day! Help spread the word. The world needs to know about this disease! http://tinyurl.com/6gxrrom PLS RT

With pride and joy I can announce that several RT'ed the tweet (@NationalGeoNL, @Deano_lifeguard, @Milow).

Help us out by writing a message on hyves, twitter, facebook, email or talk about it with your friends, family and collegues. We - ME/CFS patients - will be very gratefull!

Love,
Michelle

Reacties

Reacties

Mama

Ik heb een mail over de ME/CFS International Awareness Day naar vele collega's op mijn werk gestuurd. Ook een mail gestuurd aan familie, vrienden en bekenden.

Sylvia

Ook ik heb de email over ME/CFS Awarnational Day naar vrienden en ex collega's gestuurd.
Het is fijn om telkens je blog te lelzen en heel herkenbaar. Zelf heb ik me net ingeschreven bij het CVS forem met mijn levensverhaal. Hele fijne reacties al op gehad. Ik zou graag je verhaal per mail uit het blad "ijn geheim" van je ontvangen. Mijn email is: Sylviavanhardeveld@gmail.com. Bedankt alvast.

Mary Verweerd

Erg goed geschreven van je, ik weet hoe erg het is omdat mijn dochter hetzelfde heeft en je als moeder zo machteloos aan de kant staat, het enige wat ik kan doe is jullie zo goed mogelijk proberen te steunen. Ik hoop dan ook dat dit soort brieven de mensen bereikt die er wezenlijk aan mee kunnen werken betere zorg en medicatie te verkrijgen. Heel veel sterkte Michelle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!