Michelle a.k.a. Aussiemies over ME/CVS!

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

ellen

heeeeeeeeeee,helemaal leuk dat je een reislog hebt.
Wordt ons favoriete site straks!!!
kus ellen

ava

mies echt supercool!! ik volg je site! liefss

Marilina

heey mies
Ik ga elke dag kijken Wat je allemaal mee maakt
Dikke kus Mimi

Ellen aka Butter

Hey Mies! Leuk idee hoor!
Zo kunnen we je een beetje in de gaten houden!!
Kus en knuf, Ellen x

Lieve allemaal,

Dank voor jullie leuke berichtjes!
Het was eigenlijk nog niet de bedoeling om de site nu al te activeren....maarja computers he, gaat snel wat mis ;).
Ik zal vlak voor mijn vertrek waarschijnlijk mijn eerste verhaal schrijven, waar jullie vanzelf weer een berichtje van krijgen! Ik hoop dat jullie mij vanuit Nederland blijven volgen en berichtjes zijn altijd welkom!

Liefs,

Sanne

Hi Mies,

Eindelijk dan toch naar Australie om je droom te vervullen. Super leuk...ben jaloers. Waar ga je allemaal heen? Melbourne vond ik echt super leuk. Zit nu een vriendin van mij. En de outback moet je zeker niet overslaan.
Have fun.

kus van Sanne

Oma Kraak

Lieve Michelle,
Wat een leuk idee!!!! Kunnen we je fijn volgen als je ver weg bent.Niet te geloven dat zoiets zo maar kan.
Nog 2 maanden en14 dagen dan gaat je je grote avontuur beginnen.Spannend hoor!!!!!!! liefs ,Oma.

Ingrid

Hey Mies, leuk hoor dat we je straks kunnen volgen! Dat ga ik zeker doen!
liefs Ingrid

Mama

Over 2 maandjes heb je al 7 uur en 40 minuten van de 24 uur reistijd erop zitten.

Maritta

Nog maar twee weken! Spannend! Ik ga dit zeker volgen :) Veel plezier!!
Liefs Maritta

Carol a.k.a Pleya

Nog 1 weekje ........... ;)