Michelle a.k.a. Aussiemies over ME/CVS!

Afscheidsfeestje!

Lieve allemaal,

Jeetje, ik moet er nog helemaal van bijkomen!!

Mijn afscheidsfeestje gister was super. Ik heb er geen andere woorden voor. Ik kwam vlak voor het feestje beneden en er hingen allemaal mooie wandplaten over Australie, gemaakt door mijn Mams. Er was zelfs een heuse 'See ya, mate' - Sachertorte. Al snel was het zo druk en de tijd vloog om. Een mooie speech van mijn tante tussendoor en ik heb met zo'n beetje iedereen wel even kunnen praten.

Zoals ik in mijn speechje ook al zei, ontzettend bedankt voor jullie komst!! Ik heb zoveel mooie gelukswensen, gedichtjes, verhaaltjes en foto's gekregen voor in het fotoalbum. Echt geweldig. Ik zal jullie zeker niet vergeten als ik helemaal aan de andere kant van de wereld zit!

Maar wat ik ook nog graag wil zeggen is: vooral ook dank voor jullie steun in de afgelopen anderhalf jaar dat het bij mij wat minder ging. Dat heeft me heel erg goed gedaan!

Nu ik nog eens terugdenk aan gisteravond valt me wel iets op. Eigenlijk welapart hoor...alle mannen hadden het maar over 'in Australie blijven', 'je komt niet meer terug', 'Australisch vriendje' en ik heb zelfs 'Als ze op schiphol aankomt kunnen we een verlovingsfeest houden' voorbij horen komen. Maar ook: 'wel voorzichtig doen he?'

Terwijl de vrouwen het volgende zeiden: 'leuke surferdude aan de haak slaan, maar wel terugkomen hoor', 'Ik ga je missen', 'hij komt maar hier wonen' en'owh als je daar blijft wonen, heb ik een leuk vakantie-adresje, zorg je wel voor een mooie logeerkamer?'.

Haha heel grappig!Jullie zijn allemaal schatten! Dus dank aan allen!


Zoals een wijs man mijditnog niet zo heel lang geleden toefluisterde, wil ik ditook aan jullie toefluisteren:

'There's nothing in life you can't handle' (er is niets in het leven wat je niet aankan).


Liefs,
Michelle

Reacties

Reacties

Maritta

Hey Michelle,

Ik vond het ook een supertof feestje! Wat een drukte, gelukkig hebben we nog even kunnen spreken. Haha typisch weer die mannen en vrouwen :p ik ben idd voor surferdude aan de haak slaan en 'm meeslepen deze kant op!

liefs Maritta

Kiki

Mies!
gister was k te laat thuis en te brak om nog langs te komen.. gelukkig was het een heeeele gave avond zo te zien.. en dit is al om niet te vergeten!
Meis heeeeeeel veel plezier met alles daar, ik ga je verhaaltjes bijhouden en laat je adres natuurlijke even weten ;)..
GENIET ERVAN!!!
dikke kus kiek

Mama

Heerlijk dat je zo genoten hebt gisteravond.
Dat was ook de bedoeling.
XXX

ellen

Wij vonden het ook een enorm leuk uitzwaai feest en nog leyuker dat jij het zo fijn had. En natuurlijk super tof dat je 100% australian proof bent!!!!

Lonneke

Hey michelle! supermooi dat je feestje leuk was! Nu kun je echt bezig gaan met je koffers pakken. En over de jongens... tja je zal er maar een aan de haak slaan net als ik hahaha. Motto: leef bij de dag, geen dingen plannen dan vliegt de tijd zo voorbij..! xxx Lon

Sanne

Hi Mies,

Wat leuk dat je nu echt gaat. Ooooo... zou zo met je mee willen. Wat zijn precies je plannen?
Have fun meid en hou me op de hoogte.

Kus van Sanne

Michelle

Hey Sanne,

Ik ga eerst 4 maanden studeren in Geelong (onder Melbourne). In die 4 maanden een weekje richting Adelaide/Uluru. En daarna nog zo'n 2 maanden de oostkust afreizen!

Kus,
Michelle

eliane

Harstikke leuk dat wij je aventuren mogen volgen.
Het wordt vast en zeker een bijzondere ervaring.
En als het af en toe een beetje moeilijk gaat, aan de toefluisteraar denken hé. Het is een wijze uitspraak van hem.
groetjes Eliane en Harry

Carol a.k.a Pleya

Hoi Miessie meissie :D,

Het af tellen is serieus begonnen. Het is me toch wat he, al die mensen achter laten en straks weer een heleboel nieuwe ervaringen, avonturen en vriendschappen rijker.

Geniet met volle teugen en heb de tijd van je leven!!
Het is zo snel weer voorbij ;)

Hug, C*

aan de vooravond van het avontuur

Na veel wikken en wegen (dat laatste letterlijk) staat de bagage gepakt, het laatste wandelingetje langs het meer gewandeld, is het laatste diner genuttigd en ben je klaar voor HET GROTE AUSSIE-AVONTUUR!!
Slaap lekker.
Dikke kus,
Mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!