Michelle a.k.a. Aussiemies over ME/CVS!

Twijfelachtige mijlpaal

Gister (de 17de) was het precies 3 jaar geleden dat ik ziek ben geworden.

Men zegt dat als je lichamelijke toestand binnen 2 jaar na het oplopen van ME/CVSaanzienlijk verbetert, je een grote kans hebt dat je snel geneest. Die 2 jaar ben ik nu toch echt voorbij, dus dat zie ik niet zo snel meer gebeuren. Dat isgeen pessimisme, maar realisme!
Gelukkig zijn wetenschappers weer een stukje verder opgeschoten in het onderzoek naar de oorzaak van ME/CVS . Er wordt zelfs gesproken over een doorbraak. De laatste bevindingen lijken erop te wijzen dat ME/CVS veroorzaakt wordt door een virus. Een virus dat gelijkend is aan HIV. Mogelijk dat in de toekomst ME/CVS dus een andere naam krijgt en dat dit syndroom (deze ziekte?)met anti virale middelen bestreden gaat worden. Het zal echter nog wel even duren voordat dat het geval is. Voor nu probeer ik het beste te halen uit de behandeling die ik nu krijg aangeboden en verder heb ik mijn fingers crossed voor een snelle erkenning, behandelingen oplossing van deze ziekte.

Ook op persoonlijk vlak staat het vizier op de toekomst gericht (dat staat hij overigens al een tijdje) en dat ondankshet feit dat ik per dag leef. Ik heb een droom om aan vast te houden en de verwezenlijking van die droom zal ergens in de toekomst plaatsvinden.

Elke nieuwe dag brengt nieuwe dingen met zich mee. We zullen zien wat komend jaar voor nieuwe dingen zalbrengen.

De tijd vliegt, zelfs 'when you're not always having fun'.....

Reacties

Reacties

Karel Cuypers

Ik droom die droom met je mee en ik weet gewoon dat dat helpt.
Kusje
Karel

Mama

Ik heb oneindige bewondering voor jouw positiviteit.
XXX

Marinka

Respect meid, ben er weer even stil van!

Bart

Ik zou niet wachten op die wetenschappers, ik zou achter die droom aan! Hoop dat het je gaat lukken, wens je veel energie en kracht

Oma

Achter elke donkere horizon schijnt eens de zon!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!