Michelle a.k.a. Aussiemies over ME/CVS!

ME/CVS en ik

Lieve allemaal,

Vanaf heden zal ik deze blog gebruiken om mijn verhalen en gedachten omtrent mijn reis met ME/CVS te posten. Ik hoop hiermee zowel mijzelf als anderen jongeren met ME/CVSmeete helpen en tevens hoop ik meer bewustzijn en begrip te creeren omtrent dit syndroom. Hoe vaak ik iets zal posten en waarover het dan precies gaat weet ik nog niet. Dat zal zich vanzelf wijzen.

Voor meer informatie over ME/CVS verwijs ik jullie naar:

http://www.mecvs.net/

http://www.me-cvs-stichting.nl/

http://www.me-cvsvereniging.nl/

Of laat ff een berichtje achter met je vraag of opmerking!

Voor wie dit allemaal te ver gaat en geen updates meer wil ontvangen: meld je dan ffies af!

Veel leesplezier en tot blogs,
Michelle

Reacties

Reacties

Mie

Lieve Mies, ik blijf dit zeker volgen en wens je veel succes! xx

oma

Lieve Michelle,

Met 14 jaar was mijn M.E reisverhaal ten einde,nu alweer 8 jaar geleden.
Ik hoop voor jou dat je het einde sneller vind!!!!!!

En het M.E blad je er wat bij kan helpen. Als er weer een nieuwe komt ,krijg je hem weer.
Want ik ben nog steeds donateur van de M.E stichting al sinds 1989.
Nu niet zozeer om er gegevens uit te halen ,maar meer om de stichting te steunen zodat ze hun mooie werk kunnen blijven doen en andere zieke mensen kunnen helpen.

Liefs en sterkte, Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!