Michelle a.k.a. Aussiemies over ME/CVS!

Familie, Geelong, Melbourne, Sydney en Brisbane

Lieve Allemaal,

Hier weer een berichtje vanuit Australie! De laatste update vertelde ik dat de familie in het vliegtuig naar hier zat. Nou nu zitten ze wederom in het vliegtuig, maar dan terug naar Nederland! Inmiddelszijn er dus al weer 4 weken voorbij gevlogen en we hebben een hoop beleefd!

De 20ste heb ik de familie van het vliegveld opgehaald! Wat was het leuk om hen weer te zien en ik vond het ook heel bijzonder om ze in Australie te mogen verwelkomen.
De volgende dag vertrokken we naar Geelong, waar ik hen in de dagen die volgenden, de campus, The great ocean road, Bell's beach, Torquay en Melbourneheb laten zien. Het weer zat - op de 10 minuten bij de 12 apostels na - goed mee en het was fijn om te kunnen laten zien waar ik heb gewoond!

Na 4 dagen is de familie naar Ayers Rock gevlogen en ik ben meteen naar Sydney gegaan. Daarna heb ik eerst 2 dagen bij vrienden doorgebracht, een uurtje ten zuiden van Sydney. Vervolgens kwamen we de 28ste weer bij elkaar in het hotel in Sydney en in die 4 dagen die volgden hebben we Sydney ontdekt, de blue mountains en de 3 sisters gezien (3 rotsen naast elkaar) en zijn we op bezoek geweest bij een kennis van mijn oma. Sydney is een prachtige stad en we hebben het daar allemaal enorm naar ons zin gehad!

Na sydney zijn we doorgevlogen naar Brisbane. Daarna kwamen we aan in een vreemd hotel: 40 minuten van de stad verwijderd, op een 6km lange doorlopende weg, ze waren aan het verbouwen, we waren de enige gasten, ze serveerden geen diner en het brandalarm ging 's ochtends af - per ongeluk (jaja). We zijn de volgende dag dus maar snel vertrokken en we hebben toen een heel fijn hotel midden in de stad gevonden. We hebben vervolgens Brisbane bekeken. Brissie is een kleinere stad dan Sydney en hoewel het best mooi is, is het niet echt iets bijzonders. Ook zijn we naar de Australia Zoo van de Irwin family geweest. Wat een prachtige dierentuin is dat zeg! Terri, Bindi en Robert Irwin waren er ook nog, dus dat was helemaal leuk! Na3 dagen Brissiezijn we 300km omhoog gereden naar Hervey Bay - een doods kuststadje. Van daaruit hebben we een dagtour naar Fraser Island gedaan - het grootste zandeiland van de wereld. Een prachtig mooi eiland, helaas hadden we niet zo goed weer. Na een dag rust in Hervey bay zijn we terug gereden, via Noosa: een heel leuk kustplaatsje, naar Brisbane waar we nog 3 dagen hebben doorgebracht in de stad, shoppend en in musea!

Vanochtend heb ik mijn ouders, broer en Oma weer op het vliegveld afgezet en afscheid genomen. Op het moment zijn we onderweg naar Hong Kong. Ik zit nu in een hostel in Brisbane voor de komende 3 dagen. Ik ga morgen nogmaals naar de Australia Zoo en de 17de vertrek ik per tourbus naar Rockhampton waar ik een farmstay ga doen.

Pap, mam, Tris en Oma....het was echt super om deze 3,5 week met jullie dit prachtige land te hebben mogen verkennen! Dank jullie wel en tot heel snel!

Foto's volgen hopelijk over een paar dagen! En als jullie meer willen weten over de afgelopen 3,5 week....morgenochtend kan de familie al je vragen beantwoorden haha!

Heel veel liefs en dikke kus,
Michelle

Reacties

Reacties

+ellen aka je tante

leuk Michelle, dat jullie het zo fijn hadden.Ben benieuwd naar de foto s maar dat zal dan voor ons wel pas over een kleien 4 weken gezien worden.Nog een hele fijne tijd daar en geniet ervan!!
kus van ons

Rudolf

Ik dacht al: Michelle heeft het de afgelopen weken wel errug druk dat ze niets van zich laat horen. Maar ik snap het, the family was op bezoek.
Het was dus genieten de afgelopen weken. En nu maar hopen dat je niet in een gat valt. Maar dat zal ongetwijfeld niet gebeuren. Ik denk eerder dat the family eigenlijk zo snel mogelijk jou weer wil bezoeken in Australië :P.

Groetjes.

Ellen aka Butterfly4711

Hey Mies!
Goed om weer eens van je te horen! Ik ben blij dat je je familie weer gezien hebt, je zal ze best gemist hebben!
Oh het klinkt allemaal zo super, ik wou dat Aussieland wat dichterbij was.. hahahaha, ik zou niet weg te slaan zijn!
Nou heel veel plezier en succes de komende weken en ik hoop snel weer van je te horen!
Dikke kus en knuffel xxx

Ingrid

Ha Mies, wat fijn dat jullie het met elkaar zo geweldig hebben gehad! De afgelopen weken zijn toch weer omgevlogen (voor mij) en morgen zijn zij al weer thuis met een schat aan ervaringen en belevenissen. Jij mag lekker nog een tijdje blijven, heerlijk! Ik zal ze gauw opzoeken en dan hoor ik alle verhalen wel. Geniet nog van de komende weken en veel plezier, liefs van Ingrid

mama

Leuk om onze belevenissen even in vogelvlucht terug te lezen.
Het was inderdaad een groot avontuur en we hebben van alles en nog wat beleefd. Zo veel dat het mij na een kleine 3 weken gewoonweg duizelde.Cijzonder was zeker dat we de reis met Oma hebben kunnen maken. De terugreis was lang, heeeeeel lang, hoewel ik veel heb kunnen slapen. En dan begint hier het gewone leven weer. De eerste was draait en zo meteen wat schapjes doen.
Dikke kus, mama

Lonneke

He mies!! Hoe is het op de farm?? Je houdt het wel uit daar he ;) Nog leuke mensen ontmoet? Enge beesten gezien? Hier in Nederland is het broeierig warm. Kunnen we nog een keer skypen? x Lon

oma

Leuk verhaal van onze reis.Ja,wat hebben we genoten van alle mooie bezienswaardigheden.
Ben al weer aardig gewend thuis,had gelukkig geen last van de jetlag.Gisteren weer wat in de tuin gedaan.
Veel plezier op de boerderij en op je verdere reis.
Liefs, Oma.

Carol/Pleyade

Hi Mies,
Wat leuk dat je familie ook kon kon overkomen voor een vakantie zeg :)
Je bent toch maar een bofferd :D
Ik ga ook ff je nwe pix bekijken :)
Knuf, C*

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!