Michelle a.k.a. Aussiemies over ME/CVS!

3, 2, 1...TAKE-OFF

Lieve allemaal,

Nou het is zover, de laatste dag voor vertrek is alweer bijna om.
Vanochtend begonnen met de koffers inpakken. Pfff, datwasechtondoenlijk:slechts 20 kilo voor 7 maanden studeren en reizen!!
Na een hele hoop gepuzzel en na besloten te hebben toch maar wat dingen thuis te laten, zit ik nu met mooi ingepakte koffers, maar ook nog steeds met overgewicht!!!Mijn grote koffer is nu zo'n 24 kilo. Mijn handbagage (mag 5kg) is nu zo'n 9 kilo en ik heb mijn laptoptas zo enorm vol gepropt dat hij bijna niet te tillen is haha. Gelukkig zie je het van de buitenkant helemaal niet, dat ding is zo groot...
Dus nu maar hopen datzegewoon even een oogje toeknijpen daar op Schiphol!!

Voorzover ik weet is alles nu geregeld. Zometeen dus lekker op de bank naast de familie zitten en nog een beetje van elkaar genieten.
Vanavond op tijd m'n bedje in, om er morgen - op D-day - weer vroeg uit te gaan. En dan, 5 februari 2009 om 12 uur, is het zover. Dan ga ik toch echt voor bijna 24 uur de lucht in op weg naar Australie! Vrijdagavond, 20.35u plaatselijke tijd, land ik als het goed is in Melbourne (dat is vrijdagochtend 10.35u Nederlandse tijd).

Ik vind het enorm spannend, maar ben (gelukkig) nog niet echt zenuwachtig. Maar ik heb er uiteraard ook enorm veel zin in. Het voelt allemaal heel goed, dus ik zie het met plezier en een gerust hart tegemoet. No worries, mate!

Voor nu, rest mij alleen nog jullie allemaal gedag te zeggen:tot over 7 maanden!!!

Heel veel liefs,
Michelle

Reacties

Reacties

Ellen

Nou Mies, daar ga je dan. Na al die maanden wachten is het dan eindelijk zover!
Ik wens je een hele goeie reis! Doe de Ausies de groeten van me en ik spreek je snel op msn!
Dikke kus, ook van Marc en vertil je niet aan je koffers LOL
XXX

Lonneke

Waaaa spannend!! Op naar de zon, de outback, de no-worries-mate, kangaroes, koala's en ander moois! Goede reis!! xx Lon

ellen ( je tante)

daar gaaaaaaaaaaaaaa je!!!
xx

Ingrid

Lieve Mies, wat ontzettend spannend!!! Ik vind het heel knap hoor, dat je maar aan 24 kilo bent gekomen, dat heb ik als ik een weekje op reis ga, ha ha!! Het zal een lange zit worden in `t vliegtuig, maar daarna is het 7 maanden genieten! Nogmaals een héle fijne tijd daar! We zullen je missen! Dikke kus en veel liefs van Ingrid

pie

he mies,
net nog gesproken, maar toch nog ff extra succes wensen! je gaat een te gekke tijd tegemoet, met heel veel leuke en nieuwe dingen! maak er wat van.
good luck, mate;)
x

nien

Hey Mies!
Wat goed om te horen dat je er helemaal klaar voor bent! Natuurlijk wil ik je ook nog een keer een hele goede reis wensen en natuurlijk een geweldige tijd daar! Enjoy!!!
xxx

Carol a.k.a. Pleya

Hoi lieverd,

Tsja DIT is het dan ....... je laatste nacht in Hollandse contreien ;) Ik hoop dat je goed slaap .... maarre ... slaap is vaak verspilde ervaringen ;) Ik hoop dat je droomt van verre reizen en onbekende bestemmingen ;)
Zal aan je denken het (ruim) komend half jaar en af en toe wat energie sturen.
Heb een waanzinnige tijd!!!! Laat niets aan de verbeelding over en kom heelhuids terug :D
Hug, silly C* ;)

suus

Miess !

Spannend!! Je gaat echt een top tijd tegemoet geloof mij haha...je zult waarschijnlijk het kleine alphen niet missen! Ik moet ook nog naar melbourne dus keep in touch en wie weet zien we elkaar!

Geniet ervan!!

Kus

Bob

Lieve Michelle,
Heel veel plezier daar in Australia, doe je ding en geniet ervan!

X Bob

Barbara

Hoi Michelle,

Als het goed is zit je nu al een tijdje in het vliegtuig. Ik hoop dat de reis goed verloopt! Ik vond het leuk dat ik je afgelopen dinsdag toch nog even heb gezien. Nogmaals heel veel studie en avontuur plezier en ga er lekker van genieten!!!!!!

Liefs,
Barbara

Natuurlijk ook de groetjes van Wilfred en een dikke knuffel van Marten!

reis up-dateje

Michelle sms-te vannacht 9 over 12 (onze tijd) dat ze in Kuala Lumpur airport was na een rustige, maar lange reis (vooral de laatste 2 uur). Ze was uiteraard moe en had wat hoofdpijn door de airco, maar verder ging het haar goed. Om 2.50 uur (onze tijd) is ze vertrokken naar Melbourne. Beide vliegtuigen waren lang niet volgeboekt, dus heeft ze beide vluchten 3 stoelen tot haar beschikking, wat ze niets erg vond natuurlijk. Nog een uurtje of 4 en dan is ze Down Under.
Groetjes, Lineke aka Michelle's moeder

Ze is er!!!!!!!!

10.54 uur nederlandse tijd kreeg ik een sms van Michelle dat ze zojuist geland was in Melbourne.
Ze had niet veel geslpaen (2 uurtjes). was nogal wat turbulentie, maar verder een goede vlucht. Ze vond het wel een raar idee, dat ze 'er nu is'.
Maar goed ze smste dan ook nog vanuit het vliegtuig.
11.39 weer een sms;
Ze zit in de auto; een echte 4wd! en vindt het geweldig. Het is nog steeds 26 graden (is daar nu kwart voor 10 's avonds) en morgen wordt het maar liefst....44!!!! Hellup...waar is de airco!! haha
Groeten, Lineke aka Michelle's moeder

savvy

heel veel geluk en plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!